מספרים וירטואליים

מספר וירטואלי מאפשר למדוד את יעילות הפרסום. בתור כלי שיווקי ומסחרי, השאיפה היא לנצל סוגים שונים של מספרים וירטואליים על מנת לנטר את האפקטיביות של הקמפיין ובמידת הצורך לבצע התאמות ושינויים. כמו כן, בעזרת הקצאת מספר וירטואלי אפשר להגדיל הכנסות ולקבל דוחות בזמן אמת. אם משתמשים בצורה נכונה בכלי השיווקי הזה על מנת לקדם ולפרסם את העסק, ניתן כבר בטווח הקצר ליצור יתרון משמעותי מול המתחרים.

מערכת הקצאת מספרים וירטואליים כוללת בתוכה כיום תכונות מתקדמות. בין היתר, ניתן למשל להגדיר מערך התראות למייל ולדעת תוך כדי הקמפיין איזה באנרים עובדים טוב יותר מאחרים. ספציפית בעולם המסחר והעסקים, יש גם אפשרות למדוד שיחות באמצעות שירותים של מספרי כוכבית, מספרי זהב וכמובן מספרי טלפון נייד.

איך עובדים מספרים וירטואליים?

הצד של הלקוח לא אמור להיות מודע לעובדה שמדובר על מספרים וירטואליים כאלה או אחרים. יתרה על כך, אין שום משמעות לשאלה באיזה סוג של מספר מדובר – כל עוד איכות השיחה היא ברמה גבוהה וכל עוד בעלי העסקים משתמשים בנתונים באופן מדויק. כמו כן, ניתן לסנכרן בין מספרים מן הסוג הזה לבין מרכזיה וירטואלית ולהעביר את רוב שירותי העסק לענן.

מספרים וירטואליים עובדים באופן שעולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. אם בעבר למשל הצליחו רק בעלי עסקים גדולים להשיג לעצמם את היתרון התחרותי עם שיחות נכנסות שאותן אפשר למדוד, הרי שכיום גם לעסקים קטנים יש בדיוק את אותם כלים.

מדידת שיחות באמצעות מספרים וירטואליים

גולת הכותרת בשירות של מספרים וירטואליים היא מדידת שיחות. באמצעות מדידת שיחות יכולים מנהלי מוקדי שירות לקוחות לדעת איזה תסריט שיחה עובד טוב יותר מאחר, מה אפשר לשנות ומה כדאי להשאיר.

אם רוצים, ניתן גם להוציא פלט מסודר על מדידת השיחות וללמוד מתוכו על התאמה של התסריטים לצרכים המעודכנים של כל עסק בנפרד. בהקשר הזה, מה שמספרים וירטואליים עושים זה גם להקל על תהליך יצירת הלידים – שלאחר כן הופכים ללקוחות מן המניין.